En introduksjon av min nye blogg

Hei

Jeg er en familiefar på 27 år som har en umettelig appetitt for biler. Nysgjerrigheten er alltid stor når jeg ser en ny bilmodell og jeg har vanskelig for å skrolle forbi artikler om biler på nettaviser.

For å få utløp for interessen min tenkte jeg med dette å skrive en blogg som fokuserer på drømmebilen. Rettere sagt, drømmebilen til familien. Jeg har selv kone og to små barn som begge er under to år, det vil si bakovervendt bil-stol og behov for stort bagasjerom.

Dette er noe av kriteriene når jeg skal teste og skrive anmeldelser om ulike modeller. Biler som er i mitt søkelys skal ikke koste mer enn 600.000kr og må ha plass til en familie på fire, uavhengig av alder på barna. Bilene jeg tenker å skrive om skal ikke være eldre enn tre år. 

I tillegg til å vurdere ulike bilmodeller, vil jeg og bruke denne bloggen som et hjelpemiddel for deg som er usikker på ulike ting med bil. 

Det kan være hva som er lurt å tenke på når man velger bil, hvilke behov bør man prioritere? 
Hvordan lage en god annonse for å selge sin gamle bil? 
Jeg er åpen for forslag til tema for blogg innleggene, så det er bare å hive seg på tastaturet og kommentere.

 

Forhåpentligvis får jeg tid til å legge ut en post i uken. Dette blir gjort på hobbybasis ved siden av full jobb som lærer.  

I jakten på drømme-familiebilen har jeg laget 10 kriterier som alle bilene blir vurdert i og har mulighet til å score maksimalt 100 poeng per punkt. 

Imorgen skal jeg poste en smakebit der jeg skriver en test av min egen VW Touran

Følg med!

2 kommentarer
    1. Takk! 🙂 Det er spennende å prøve noe nytt, håper du liker de siste testene mine. Nå har jeg nettopp publisert den fjerde biltesten Alexandra Dagfinrud:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg