Da er vi igang

Etter å ha sendt rundt e-post til de lokale bilforhandlerne i distriktet har jeg fått positiv respons fra flere.

 

Nå har jeg avtalt med Møller bil Ålesund prøvekjøring av nye VW Touran på mandag. Dette er samme modell som jeg har selv, og vil være en god start for meg som fersk bilanmelder.

Har høye forventninger til denne bilen da jeg selv eier en 2011-modell og er svært fornøyd med den.

Dermed starter jeg allerede neste uke med første «ekte» anmeldelse.

Dette blir spennende.

 

Følg med!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg